Reklamation


2 års reklamationsret!

Hos Bolighuset Werenberg står vi inde for kvaliteten og holdbarheden af vores produkter. 
Werenberg giver 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Hvad dækker reklamationsretten?
Reklamationsretten dækker materiale- og fabrikationsfejl, dvs. fysiske fejl og mangler ved produktet fra den dag, det pågældende produkt bliver leveret af Werenberg. Den originale faktura skal forevises som købsbevis for at gøre reklamationsretten gældende. Der kan forekomme produktgrupper, f.eks. madrasser, hvor der ydes fabriksgaranti på særlige betingelser.

Hvad dækker reklamationsretten ikke?
Reklamationsretten dækker ikke produkter, der har været opbevaret, monteret eller anvendt forkert, misbrugt, ændret eller rengjort med forkerte rengøringsmetoder eller rengøringsprodukter. Reklamationsretten dækker ligeledes ikke ved forhold, der skyldes manglende eller forkert vedligeholdelse eller montering i forhold til brugsanvisningen.Reklamationsretten omfatter ikke almindelig slitage, skæremærker, ridser eller skader forårsaget af slag eller uheld. Reklamationsretten gælder ligeledes ikke, hvis produkter anvendes til offentlig brug, udendørs eller i fugtigt miljø (havemøbler dog undtaget).

Hvordan behandler Werenberg reklamationer?
Skulle Du opleve fejl eller mangler ved dit nye møbel, skal Du først henvende dig til Werenberg. Herefter undersøger Werenberg produktet og vurderer, i hvilket omfang det er dækket af reklamationsordningen. Såfremt produktet er omfattet af reklamationsretten, dækker Werenberg omkostninger til reparation eller ombytning. Efter reparation eller ombytning, påbegyndes en ny 2 årig reklamationsret for den beskadigede del/vare. Kontakt Werenberg for at gøre reklamationsretten gældende.


Kontakt os på 64 44 10 49 eller post@werenberg.dk hurtigst muligt efter du har opdaget fejlen. 


 


Product successfully added to the product comparison!